serveis de bustiada i repartiment en mà

Bustiada

La bustiada és, principalment, la comunicació més directa amb el client. Per aquest motiu és el mitjà idoni per a promocionar productes o serveis de forma eficaç. D’aquesta manera, el missatge arriba fins la mateixa llar dels consumidors. Per tant, acaba sent l’eina més adequada, tant per al petit comerç com per a la gran empresa.

Distribuïm a nivell nacional tota mena de material publicitari:

  • Fullets i impresos publicitaris.
  • Vals descompte i mostres.
  • Guies, revistes i qualsevol altre tipus de publicació.

Assessorem als nostres clients sobre l’opció que més s’ajusta a la seva estratègia i a les seves possibilitats.

Tenim repartidors experts en bustiada per a la & nbsp; correspondència dels immobles urbans en tot el pais.

Repartiment en mà

Realitzem repartiment en mà de fullets, flyers, octavetes, revistes, lliurament de mostres, vals, globus personalitzats amb la publicitat del client … El repartiment es realitza en punts estratègicament seleccionats ja que depèn de l’afluència de públic. Com a resultat podem fer arribar la publicitat a les persones que ens interessen sota criteris d’afinitat o proximitat. I d’aquesta manera aconseguim seleccionar correctament al públic objectiu que rebrà la publicitat.

Col·locació de pòsters

Avui en dia l’enganxada de cartells és el complement ideal a la campanya de bustiada per donar a conèixer el teu negoci o servei. Per a això disposem d’equips formats en la col·locació de pòsters i enganxat de cartells tant en botigues i establiments, com en centres comercials, universitats, cadenes de botigues, mupis, façanes, carrers, parets, etc; i especialment en espais habilitats per a això pels ajuntaments. Tant per a l’elaboració d’un espectacle, un congrés, un esdeveniment, una fira o una activitat cultural. Converteixi el seu esdeveniment en un èxit amb l’enganxada de pòsters o cartells en zones de gran afluència de gent.

Gràcies a les bases de dades que posseïm en la nostra plataforma de geomàrqueting, li farem una proposta a mida partint de la zona que vol cobrir i al tipus de públic al qual vol accedir.

Parabriseo

El parabriseo o parabriseado és una tècnica consistent a deixar o enganxar els fullets publicitaris en els parabrises dels automòbils, com per exemple, cotxes, furgonetes, manillars de motocicletes, motos i tot tipus de vehicles. Com a conseqüència, el lloc sol ser en centres comercials, pàrquings i aparcaments. De fet és de gran efectivitat ja que els propietaris dels vehicles acaben amb el fullet entre les seves mans.

Els missatges col·locats en els parabrises dels automòbils resulten molt eficaços quan estan relacionats, bé amb el propi vehicle, bé amb l’entorn proper. Nosaltres vam realitzar la col·locació de fullets en automòbils i motocicletes amb els mateixos criteris selectius que fem servir en les campanyes de bustiada.

serveis de colocació de cartels i parabriseo
serveis de perching y poming

Perching y Poming

En Impressió i Bustiatge nbsp; tenim més variants del màrqueting directe com el Poming o Perching que són una tècnica de Màrqueting directe consistent en penjar la publicitat al pom de la porta de cada pis.

Té pràcticament l’efectivitat d’una carta personalitzada la qual cosa permet que el producte arribi de forma impactant al públic objectiu. Per tant, comprovaràs ràpidament que és una de les formes més originals i diferents respecte a altres mètodes de màrqueting directe.

Stoping

El stoping és una variant de la bustiada en la qual es col·loca un element sortint de la bústia, que crida molt més  l’atenció. El fullet publicitari, la forma està doblegada en dos, es col·loca de manera que una part queda dins i una altra fora de la bústia, aconseguint que l’impacte publicitari estigui assegurat i visualment sigui més atractiu que el de la bustiada.

Promotores y Hostesses

En Impressió i Bustiatge hem format nombrosos equips d’hostesses, promotores, merchants, patinadores i demostradoras de productes i serveis, per a fires, centres comercials i punts de venda en general. A més de donar la informació tècnica imprescindible per informar sobre un determinat producte, també orientem al personal directament cap a les vendes.

Distribució de mostres

També anomenat Sampling, és com a estratègia de màrqueting un bon mètode per captar nous clients i, en segon lloc, per donar a conèixer nous productes.

Com a resultat, es tracta d’una tècnica molt estesa, per exemple en el sector de la cosmètica, ja que   s’ha convertit en un recurs habitual amb les mostres gratuïtes de productes. També es   considera el mètode més controlat i menys arriscat per a productes que apareixen   nous   en el mercat ja que redueix de forma considerable el temps que triga un client en comprar el producte promocionat.

Portar un producte a les mans del potencial consumidor és la forma més directa de generar coneixement i fidelitat.

serveis de promotores, hostesses i repartiment de mostres
serveis de street marketing

Street Marketing

 Moltes vegades no n’hi ha prou amb esperar que el client vingui al nostre comerç sinó tot el contrari; cal sortir a buscar-lo. En aquest sentit el Street Marketing s’està convertint en una línia dins el món de la comunicació molt utilitzada per les marques.

El Street Marketing reuneix totes aquelles promocions, accions de comunicació i campanyes publicitàries que s’efectuen en el medi urbà. També les que es realitzen   a espais comercials mitjançant tècniques no controlades. Quant al seu objectiu, és el de generar major impacte i un acostament més directe amb els consumidors.

Hi ha diferents tipus de suports que s’utilitzen en aquest tipus d’accions per buscar l’atenció de les persones i la interacció amb l’acció publicitària per crear un vincle emocional amb les persones, que els quedi en la seva memòria i tinguin, d’aquesta manera, una experiència de la marca que d’altra manera no seria possible.